1.0.2

Címkék: ui patch bug guild scenario pve dungeon rvr goldselling

2008.10.09. 09:10 Nahon

A korábbi bejegyzés címében - úgy tűnik - hibás volt a verziószám, nem 1.01-ről, hanem 1.0.1-ről kellett volna beszélni, akkor azonban több változat is forgott a neten, amik közül választanom kellett. De lássuk, miket ígér a hamarosan települő 1.0.2-es patch, de csak a tovább után!

Kiemeltek

  • Folytatódik a harc az aranykereskedők ellen.
  • Új gomb a scenario-csatlakozó ablakban: "Join All" (csatlakozás mindhez).
  • Azért, hogy elősegítsék a királyságok közti egyensúlyt, bizonyos szervereken bizonyos királyságok 20% bónuszt kapnak megbecsülésükre és tapasztalati pontjaikra. Ezek a szerverek a szerverlistában kis ikont kaptak. Amelyik kék, ott a Rend, amelyik piros, ott a Pusztítás kapja a bónuszt.
  • A visszajelzések alapján változtattak az ostromgépek működésén és válaszadási idején. Javítottak pár problémát a birtokba vételükkel és elengedésükkel kapcsolatban.
  • Azért, hogy a játékosok ne menjenek AFK-ba scenariókon:
    • Az a játékos, aki csatlakozik egy scenarióhoz és az első két perc alatt nem megy ki a kezdőpontról, azt automatikusan kidobja a rendszer.
    • Amikor a játékos a scenarióba kerül, debuffot kap, így nem tud megbecsülést és tapasztalati pontokat szerezni. A debuff akkor esik le, amikor a játékos elhagyja a kezdőpontot.
  • A bolstering hatás (az alacsony szintűek felhúzása magasabbra RvR alatt) kibővült. Immáron három szinttel előbb elérhető, mint korábban. Ez csak Open-RvR szerverek scenarióit érinti.
    • Tier 2-ben 8-as szinttől 17-es szintig jár a bolster, ami 18-as szintre emeli a játékost.
    • Tier 3-ban 18-astól 27-es szintig jár a bolster, és 28-as szintre emel.
    • Tier 4-ben 28-tól 35-ig tart, és 36-ra emel.
  •  A visszajelzések alapján két új chat fül került bevezetésre RvR és NPC címmel, amik a scenariók üzeneteit illetve az NJK-k beszédét tartalmazzák. Hogy a játékosok ne idegeskedjenek, akik már beállítgatták a csevegőablakukat, nem kapják meg a két új fület. Csak új játékosoknál lesz ez az alapbeállítás tehát, a régiek a chat beállításait tornáztatva létrehozhatják a két fület.
  • Scenario alatt a játékos nem választhat Needet a loot ablakban, kivéve, ha az adott faj adott karrierje használhatja az adott tárgyat. Fontos, hogy ha csak szint-elégtelenség miatt nem használható a tárgy, akkor választható marad a Need.
  • Javítottuk azt a hibát, amikor az erődök elfelejtették, melyik királyság foglalta el őket.
  • A petek követési algoritmusa jobb lett, így gyorsabban visszatérnek gazdáikhoz.
  • Folyamatosan dolgoznak a pet ablakkal. Új bug is javításra került, ami bezárta az ablakot.
  • Előrelépés történt a csata végén gazdájukhoz visszateleportáló petek ügyében.
  • Javítva lett a bug, amitől a chatablak visszaugrott az eredeti pozíciójára kilépéskor.

Általános változások és hibajavítások

  • Javítások történtek a szerverek és a kliensek stabilitását illetően.
  • Hogy a spam kevésbé legyen életképes, továbbra is 5 másodperces szünetre van szükség két levél elküldése között. Csak 1 másodpercet kell várni két üzenet között, ha a címzett alt vagy klántárs.
  • Javították a bugot, amely során a mobok elvesztették az agrójukat "bizonyos ritka esetekben".
  • Megtaláltak néhány mobot, amelyek jóval gyengébbek voltak, mint amilyenre eredetileg terveztk őket. Állítottak rajtuk, így most majd jóval nehezebbek lesznek.
  • Javítások történtek a Lost Vale kazamata szörnyeinek viselkedését illetően. Újra be lehet menni a kazamatába, és most már megfelelő kihívást jelent majd a magas szintű játékosoknak is.

Tárgyak

  • A Warlord készlet bizsujain nem voltak karrier követelmények. Ezeket hozzáadták.

Felhasználói felület (UI)

  • Az ostromfegyverek kezelőfelülete jobb reakcióidejű lett.
  • A chatablak füleinek felirata már nem fog eltűnni, ha megváltozik a képernyőfelbontás.
  • A chatablak nem csúszik majd feljebb, ha átméretezésre kerül.
  • Javítottak problémákat új chatfülek létrehozásával kapcsolatosan. Ezek nem fognak kilógni a chatablak oldalain kívülre.
  • Nem tűnnek el a klántrezorból a tárgyak, ha az azt megnyitó játékos táskája tele van.
  • Javítva lett az a hiba, ami miatt a játék nem jegyezte meg az utolsó chat előtagot (/tell, /g, /wb).
  • A chat betűtípusainak mentése működni fog.
  • Javításra került a hiba, amikor a healer elvesztette a fókuszt arról a játékosról, akit éppen újraélesztett.
  • Számos akció és NJK beszéd rossz chat sávon került elküldésre. Több javítás történt ezzel kapcsolatban.

RvR

  • A scenario előtti visszaszámláló rendesen fog működni.
  • A játékos nem fogja elveszíteni az uralmát az ostromfegyver felett, ha sebzés éri.
  • Javították a hibát, amitől a játékos nem tudta a saját oldalának fennhatósága alá tartozó erőd ajtaját kinyitni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://war-nahon.blog.hu/api/trackback/id/tr68704573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása