Korábbi interjú Paullal

Címkék: interjú paul barnett

2008.09.24. 12:13 Nahon

Paul Barnett nagy kedvencem a Mythic csapatának tagjai közül (ezzel szerintem sokan vagyunk így), ráadásul relevánsnak tűnnek az alábbi interjúfordítás dolgai, ezért kirakom. Bevallom, korábban olvastam már, ma viszont újra rátaláltam, és nem tudtam megállni, hogy kitegyem ide.

 

Hol vagy most pontosan? Paul: Nottinghamban vagyok; bocs, nem is. (nevet) Birminghamben, Angliában a Games Day UK-n, ami a Games Workshop Warhammerének rajongói találkozója. Van itt egy nagy bokszunk, ahol több százan játszanak éppen.

 

Melyik a kedvenc karriered? (Dense kérdése)
Paul: A squig herder a csatapáncélú squig miatt, ami óriási. Meg azért, mert a kis goblinkák az életben maradásért küzdenek. Meg elbújhatnak a hátsó sorok közt - és a nagy füleik miatt is.

 

Vannak olyan NJK a játékban, aki úgy néz ki, mint valamelyik készítő? (Wolfsrain23 kérdése)
Paul: Vannak NJK-k, akik készítők után kapták a nevüket - és hátborzongatóan hasonlítanak bizonyos csapattagokra.

 

Van olyan NJK, akit Paulnak hívnak?
Paul: Nem közvetlenül... de van.

 

Hogyan jött a káoszcsirke ötlete ahelyett, hogy - mondjuk - az alacsonyabb szintűeket egyszerűen nem támadhatóvá teszitek? (Vakeros kérdése)
Paul: Azért kellett egy ilyen ötlet, mert nem akartunk gankelést. Nem akartuk, hogy valaki pikkelhessen egy másikra. Azt mondtuk a tervezőknek, hogy álljanak elő egy rendszerrel. Amit kaptunk, hosszú és bonyolult volt. Végül azt mondtuk: "Miért nem változtatjuk őket egyszerűen csirkévé?" Ez megadta az irányt: tiszta és egyenes megoldás. Tudod, hol állsz - nagyszerű.

 

Mi volt a legmókásabb a fejlesztés során? (Eventer kérdése)
Paul: Csak az számított, hogy a csirkék elég nagyok legyenek. És mindig nagyobbá kell őket tenni. Már nagyon nagyok, de még nem elég nagyok.

 

Kerülnek majd be további játszható fajok (bretonok, skavenek, erdőtündék, élőholtak) a jövőben? (Malinkaja kérdése)
Paul: Igen. Még nem árulhatjuk el, melyikek, mert titok, de lesznek.

 

Úgy hallottuk, lesznek egész szervert érintő események. Elárulnál ezekről egy kicsit többet? Nem igazán tudjuk elképzelni Inevitable Cityt karácsonyi csomagolásban meg ilyenek... milyen események lesznek ezek? (a Lords of Destruction klán kérdése)
Paul: Az, hogy egy esemény egy egész szervert érint, nem jelent feltétlenül ünnepet például. Ilyen lehet például az egész világot sújtó pestisjárvány is, amit elkap, aki nem vigyáz.

 

Terveztek ünnepnapokat is?
Paul: Ha tervezünk is, csak oda, ahol értelme van. Témájuknak kell lennie. Nem akarunk Inevitable Cityben ugrándozó húsvéti nyulakat. Nem lenne semmi értelme. Ha ünnepet csinálunk, annak valami királynak kell lennie, ami az IP-ből nem lóg ki, amin mindenki nevet vagy ami mindenkit elborzaszt. Szerintem meg kéne csinálni november ötödikét, a máglyák éjszakáját. Semmi sem hasonlítható össze az eretnekek megégetésével.

 

Vannak arra vonatkozó tervek, hogy lehetővé tegyétek a játékosoknak az adott tier összes scenariojára való egyidejű jelentkezést? (Ascían kérdése)
Paul: Amennyiben szükséges. Mind tisztában vagyunk vele, hogy amint a szerverek megnyílnak, bármikor meg kell tudnunk változtatni a sorbanállási rendszert, hogy az emberek minél több szórakozáshoz juthassanak.

 

Mi a helyzet azokkal a dolgokkal, amiket az indulásra kivettetek a játékból? Visszakerülnek a játékba patchek vagy addonok formájában? (Maku kérdése)
Paul: Mind a Mythic, mind a GOA rendelkezik folyamatos, ingyenes tartalom-patch utánpótlással, új kihívásokkal, javításokkal, lehetőségekkel, de fizetős kiegészítőkkel is, amik a kereskedelmi változat megjelenése után egy távolabbi időben válnak elérhetővé. Számos tartalmas ingyenes plusz tartalom kerül majd a játékba, és lesznek fizetős anyagok is.

 

Terveztek arénákat készíteni, mint a WoW-ban? (Aimshoot kérdése)
Paul: Jelenleg is vannak mini arénáink a scenariok képében, és vannak ilyen jellegű egyéb helyek is, mint a küzdőverem Inevitable Cityben. Ennek ellenére nem hiszem, hogy lemásolnánk az arénarendszert, mert az a diétás kóla verziója annak, amit mi csinálunk. Tudod, a mi PvP-nk az RvR csőgázon - és ez király. Nem hiszem, hogy kellene nekünk az a vizezett, higított izé. Úgyhogy nem.

 

A játékban használhatók addonok. Tervezitek a korlátozásukat illetve jelenleg korlátozzátok-e őket a képességeik teknintetében, hogy a játékosok ne használhassanak például célzórobot jellegű vagy a legkisebb maradék életerővel rendelkező barátot kiválasztó addont? (Thidus kérdése)
Paul: Minden olyan programot engedélyezünk, ami segítő célú. Van egy punk buster jellegű cuccunk, ami a rendszerbe belepiszkáló dolgokat kiszűri.

 

 

 

Mivel töltöd a nap hátralévő részét?
Paul: Interjúkat adok és találkozom a Warhammer rajongókkal, figyelem, ahogy izgatottak lesznek és játszanak, amikor a játék GOA változata bömbölő sikerrel elérhetővé válik.

 

(Paul myspace.com oldala)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://war-nahon.blog.hu/api/trackback/id/tr9681805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása