A legutóbbi frissítés óta megszaporodtak az ok nélküli szétkapcsolások, amikor az ember egyszer csak a karakterválasztó képernyőn találja magát. Én meg még azt hittem, a kliens azt hiszi, nem vagyok gépnél (addonokat állítgattam). De nem, másoknak is feltűnt a dolog, bár ők nem adták fel, nem mentek el aludni, mint én.
A sírás-rívásra Nic reagált (a második oldalon!), aki szerintem egész szimpatikus arc a GOA-nál. Megkér mindenkit, hogy ilyen esetben vegye fel a kapcsolatot a vevőszolgálattal. Egy korábbi bejegyzésében leírta, mit kell ilyenkor a hibajelentésbe körmölnünk:
- Mikor tapasztaltad először a problémát?
- Állandó (visszatérő) a jelenség?
- Ha korábban már volt ilyen problémád, amit megoldottak, ez mikor történt?
- Hogyan működik a kliens patchelője? Kapcsolódik-e, patchel-e?
- Mellékeld a patchelő utolsó naplófájlját. (WARHAMMER\logs\patcher*.Log)
- Csatolj időpecséttel ellátott nslookup naplókat, amit a patcher.war-europe.com-ra futtattál.
- Csatolj időpecséttel ellátott traceroute naplókat, amit a patcher.war-euorpe.com-ra futtattál.
- Add meg internetszolgáltatód nevét.
- Add meg DNS szervered IP címét.
- Meg tudod nyitni a www.orange.fr, www.francetelecom.com és www.war-europe.com oldalakat, amikor a játékhoz próbálnál csatlakozni de nem sikerül?
Amint látható, a segítő listában egy más hibajelenséget kinyomozni segítő adatokat kell megadni. Gondolom, a WAR szerverek nem a patcher.war-europe.com címet olvassák játék közben...